Premtimet e Fitores, Nderit janë premtime të Ku’ranit

Publikuar në Tet. 24, 2020, 11:17 p.m.

Fitorja dhe nderi janë dy premtime të Kur'anit për kombet e durueshme, thotë shefi i kujdestarit të AQR Hoj. Ahmad Marvi në ceremoninë Khotbeh Khani (vajtimi plus lavdërimi ndërsa mbante qirinj) të natës së martirizimit të Imam Rizait (a.s.).

Duke shprehur ngushëllimet e tij për vdekjen e Profetit Muhammed (a.s.) dhe përvjetorët e martirizimit të Imam Hassanit  (a.s.)  dhe Imam Rizait (a.s.), H. Marvi iu referua një tradite nga Imam Sadiku (a.s.) dhe tha:

"Imam Sadiku (a.s.) dituria dhe mençuria e të cilit u vërtetuan për njerëzit e kohës, duke përfshirë figura anti-islamike, i drejtohet djalit të tij Imam Musa al-Qazimit (a.s.) dhe thotë:

Njohës i familjes së Profetit (a.s.) do të jetë djali juaj dhe do të doja ta shihja atë. Traditat e këtij mbreti sugjerojnë një gradë të madhe shkencore të Imam Rizait (a.s) ”.

Duke prezantuar Imamët e pagabueshëm (a.s.) si modelet më të mira për njerëzimin, Marvi deklaroi se Imamët janë udhëzues drejt shpëtimit dhe ata janë ndjekës të vërtetë të urdhrave hyjnorë.

Ai vlerësoi vlerën e lartë të durimit në Islam, duke thënë: “Sipas një tradite nga Imam Rizai (a.s.), një njeri nuk është me të vërtetë besnik për sa kohë që ai nuk ka karakteristika nga tri burime. Një karakteristikë nga Zoti, nga Profeti (a.s.) dhe nga miqtë e devotshëm të Zotit. Karakteristika e shquar e miqve të Zotit dhe Imamëve të pagabueshëm (a.s.) po ushtrojnë durim në vështirësi ".

Duke vërejtur se parimi kryesor i udhëheqjes Islame të Ummetit (Imamatit) bazohet në durimin, Hoj. Marvi tha:

“Sipas Sures ‘Sexhdah’ të Kur’anit, Imamët (a.s.) përmbushin statusin e tyre të madh dhe të paarritshëm duke praktikuar durimin; durimi është çelësi për të fituar pushtet me të cilin dikush mund të kontrollojë tërë universin.”.

Kujdestari kryesor i AQR numëroi faza të ndryshme të durimit dhe tha: “Ku’ani Famëlartë njeh një person të durueshëm si atë që i ka kaluar të gjitha fazat e durimit në një mënyrë që edhe parajsa nuk është tërheqëse për të; kjo është arsyeja pse Imam Aliu (a.s.) i drejtohet Zotit duke thënë:

Zot, unë do ta duroj mundimin, por si mund të duroj të jem larg jush? ".

Duke cituar një fjali të Allameh Amini, Marvi tha:    “Pamundshmëria e Imam Aliut (a.s.) nuk është për shkak të trimërisë ose zotërimit të tij të teknikave luftarake; përkundrazi është për shkak të aftësisë së tij për të ushtruar durim për 25 vjet ".

Duke komentuar se Hazret Aliu (a.s.) nuk kishte durim pasiv në trajtimin e performancës së zyrtarëve dhe njerëzve të zakonshëm, ai theksoi: “Durimi për hir të Zotit dhe ruajtja e Islamit e çoi Hazret Aliun (a.s.) në një pozitë në të cilën Xhebraili dhe meleqet tjerë iu përulën ”.

Kujdestari kryesor i AQR gjithashtu iu referua durimit të ushtruar nga Imam Huseini (a.s.) dhe Imam Rizai (a.s.) ndërsa përballeshin me mundime përkatësisht gjatë qeverisjes së Jezidit dhe Kur’anor.

Duke nënvlerësuar durimin si grimcën më të rëndësishme të jetës 250-vjeçare të Imamëve të pagabueshëm (a.s.), ai tha:        “Nëse duam të ndjekim rrugën e Ehli Bejtit dhe të përmbushim thelbin e besimit, duhet të praktikojmë durimin. Durim do të thotë të qëndrosh dhe të rezistosh ”.

H. Marvi shtoi: «Durim do të thotë nëse të gjithë kombet dhe qeveritë përkulen dhe u dorëzohen faraonëve të kohës, populli i durueshëm dhe krenar nuk do të pranojë poshtërimin përpara arrogancës. Durimi nuk do të thotë indiferencë, mungesë motivimi dhe pranimi i çdo poshtërimi ”.

H. Ahmad Marvi e përfundoi fjalimin e tij duke thënë:   “Durimi është premtimi i Kur’anit për fitoren e kombeve. Zoti thotë në Suren Al-i-Imran: Nëse jeni të durueshëm dhe të devotshëm, hileja e armiqve nuk mund t'ju dëmtojë. "

Ceremonia e Khotbeh Khani u mbajt me respektimin e plotë të protokolleve shëndetësore në oborrin Enkelab Islami të Xhamisë së Shenjtë Imam Rizait (a.s.).



Burimi : Astana Quds Razavi